Tandställning och fredagsmys

Idag var det dags att installera tandställningen. Lite ovant och svårt att prata och det ser ut som om jag har stoppat in snus under hela överläppen.
Träffade min vän Mirjam vid pick up på skolan, hon hade lock för örat och hörde inget. Vad bra sa jag, för jag kan ändå inte prata. Så hon får prata och jag lyssnar!


Vi köpte ett par fotografier över Hong Kong för några veckor sedan och idag var fotografen här och hängde upp tavlorna på väggen. Fantastiskt fina kort och jag hade gärna tagit dem själv. Det tar 40 år att lära sig det, förklarade han. Hmm, då är jag ganska gammal om det ska ta så lång tid att lära sig det..

Barnen hade playdate med Luca på stranden efter skolan och de skulle även få äta middag tillsammans. Dorian ville inte, han var trött och ville bara vara hemma. Han är lite hemmakär för tillfället. 

Jag åkte med Wilbur och Mia stannade med Dorian. 

Take out till middag för grabbarna. De delade mini hamburgare och pizza. Nu tar vi helg!



Kommentarer

Populära inlägg