Shopping och sommarjobbarna fortsätter sitt slit

Det blev en tur till Halmstad för mig idag. Jag tillbringade större delen av min vistelse på Trendmakeriet, provade nästan allt de har och fick med mig några skatter hem. Jag fick en trevlig pratstund med Sara, gott kaffe och självklart en toppenservice. De har världens snyggaste och coolaste leopardbyxor som jag lämnade kvar i butiken..

Trendmakeriet finns även i Bollebygd och det ska bli en sväng dit innan jag åker hem. Jag vet att de skulle få in massa snyggt i juli som jag vill ha.

Barnen har varit hemma med mormor & morfar, Amanda och Mia. 

Sommarjobbarna har slitit vidare med sina projekt. Ikväll fixades det kring några buskar. Det grävdes, hämtades grus och det snyggades till.










Kommentarer

  1. Tur att morfar Benke har fått hjälp i trädgården. Hälsa till morfar och mormor från oss i Karlstad!

    SvaraRadera
  2. Tur att morfar Benke har skor på fötterna när han ägnar sig åt grovarbete

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg