Fam Engström har checkat ut

I morse tog härliga Fam Engström sina väskor och påbörjade sin långa resa hem till Sverige. Många Hej Då kramar och jag kan inget annat än att säga att det har varit underbart trevligt att ha dem här på besök, från början till slut. Trots att vi bor trångt har inget av oss (tror jag) känt oss trängda.
Framför allt har det har varit en sådan glädje i mitt mammahjärta att se Wilbur och Alicia leka ihop. Glada och lyckliga barn skapar ju också en viss enkelhet för oss vuxna. Vi har konstaterat att det varit lättare att ha fyra barn än två barn (detta betyder inte att vi planerar för att skaffa en kull med egna barn).

Wilbur sov när de lämnade och sa aldrig hej då. Men när vi gick till skolan såg han ett flygplan lyfta övre kullarna och hojtade -Mamma, kolla. Där flyger Alicia! och vinkade hej då till henne.

Igår glassades det i solen och poolen på klubben. Jag, Mia och barnen mötte upp familjen där efter barnens skola.

I förrgår var vi på Disney Land. Wilbur fick då vara hemma från skolan för vi lämnade redan på förmiddagen. Vi delade upp oss några stunder då det fanns olika intressen av olika barn. Alicia, lilla prinsessan hade längtat såå efter att få krama Askungen, Snövit mfl. Tim var mer intresserad av Monsters Inc figurerna och jag och Wilbur åkte karusellerna. Det var inga köer så vi åkte en massa och tjöt av skratt. Det var varm och mitt på dagen var det så olidligt att jag trodde att vi skulle smälta.

Jag har haft några riktigt klockrena bra dagar tillsammans med Wilbur. Det är kul!

Återigen, tack Johanna och Pär för denna gång! Vi ses i påsk!

Barnen är nu i skolan, Dorian klädd i pyjamas för de har pyjamasparty. I Wilburs klass har de good bye party för Samuel, Louise son. Louise som jag har umgåtts en del med flyttar med familjen nästa vecka Myanmar. Spännande land och utmaningar.

Förväntansfulla och på väg till Disney Land.

Tim & Wilbur och monster.


Wihii!

Svalkar med slush och glass.

Jag och min stora skatt. 

Det lektes länge med inköpen från Disney Land

Wilbur (mylingen) & Alicia

Sista middagen med gänget. Självklart var Disney figurerna med.

På väg hem till Sverige

Hej Då vänner ! <3


Min nya sysselsättning är att leta ny bostad åt oss.

Kommentarer

Populära inlägg