HAPPY BIRTHDAY

Jag hade en toppenbra födelsedag igår! Jag blir som ett litet barn när jag fyller år, hihi. Tack familjen, vännerna och kompisarna för alla gratulationer!
Och jag kan varmt rekommendera att börja firandet kvällen innan. Det gick jättebra!

Dagen firade jag på Disney Land tillsammans med Dorian. Rachelle och Kian var med oss men det är inte så lätt att gå tillsammans med två stycken tvååringar med olika vilja. Och Kian är rädd för Dorian så han vill inte ens vara med oss, haha.
Det var en varm och trevlig dag. Vi åkte hem i tid för att ta Wilbur till simskolan, något som han inte ville till. Så istället gick vi till poolen tillsammans med Dorian och Mia. Barnen var galet glada och skrattade och plaskade och åt och tjattrade. Underhållande och glädjande att se!

Jag och Sam träffades på Thai restaurangen där vi åt middag. Fantastiskt gott! Jag är fortfarande mätt..
Kunde inte låta bli att ta en efterrätt också, en pannacotta på North 22. Gott, gott gott.













Kommentarer

Populära inlägg