Idag är det ingen vanlig dag

Tack mamma, pappa, Samuel, Wilbur och Dorian!

Morgonpresent från min familj
 

Oj, vilken bra dag jag har haft!

En förmiddag för mig själv då Mia var ute och lekte med barnen. Sedan en glad lekstund med barnen medans Mia lagade den godaste pasta carbonara jag någonsin ätit. En tupplur efter det och när Dorian vaknat gick han och jag till Uncle Russ Coffe och tog en födelsedagsfika med en grande Capuccino.

Mia fixade middag åt pojkarna medans vi var i lekparken och när barnen ätit mötte vi alla upp Samuel vid The Plaza för att äta middag. Jag är så nöjd med Mia som är fantastisk bra på att läsa av situationen när pojkarna ska vara hos oss eller om hon ska ta med dem på en lekstund. Efter att ha spenderat 99,8 % av mitt liv med barnen de senaste 2,5 åren så har jag liksom pojkarna lite smått separationsångest från att vara ifrån varandra. Mia fixar detta galant och vi får äta i lugn och ro, samtidigt som vi får korta besök av kärvänliga barn som vill sitta snällt i våra knän.

Samuel känner mig väl vid det här laget och vet att jag gillar mycket uppvaktning. När vi möttes upp för middagen hade han ett till paket med sig, en stor svart låda!

 

Dorian tycker också om stora hårda paket, det går att klättra upp och ställa sig på dessa!
 

Wilbur gillade också!
Lika glad som jag över presenten!
 

Kommentarer

  1. Johanna Arvidsson18 oktober 2012 kl. 18:40

    ... för idag är det Saras födelsedag!! Hurra hurra hurra.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. ...ååå är det?
    Men då Sara ber jag att få sälla mig till gratulanterna.
    G R A T T I S!
    Fyll på fru Johansson!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Njut av livets goda nu när du kan
    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis på födelsedagen
    önskar Kerstin och Nisse

    Det ser ut som du bara har det bra.

    Många kramar från oss

    SvaraRadera
  5. Hej syster och stort grattis på födelsedagen! Jättekul att läsa om er här på bloggen! Ni verkar ha det riktigt bra, gött att se att ni springer runt i sommarkläder, det gör vi inte här. Hälsa Samuel och pojkarna. Kramar från Marcus, Erica, Amelie o Amanda.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg