Ny vecka

Idag åkte Sam för första gången till jobbet från DB. Det tog honom 1 h och 20 minuter att ta sig till kontoret i Sha Tin. Själv blev jag serverad gröt och kaffe. Mia som Marikar numera heter, lekte med barnen efter att vi ätit upp frukosten och jag fixade iordning mig själv för att sedan ta barnen till Siena Club där de lekte i ett par timmar. När vi kom tillbaka var huset nystädad, alla sängar bäddade, tvättmaskinen igång och våra kläderfint ihopvikta. Jag fixade lunch och sedan tog vi alla tre en tupplur.

Wilbur och Mia var ute själva en stund på em och Wilbur hoppade och det lyste av glädje när de kom tillbaka. Det känns superbra att de funnit varandra så snabbt trots att de prata olika språk med varandra. Dorian är något reserverad och är gärna med henne men på hans villkor och om jag är i närheten.

Ikväll kom Sam hem med min telefon!! Wii, äntligen!!


Kommentarer

Populära inlägg