HK ID, Tai Po Market

Ojojoj, vilken massage jag fick igår och ajajaj vilken kass rygg jag har...

Idag åkte jag själv, utan man och barn, till Immigrationsmyndigheten och ordnade mitt Hong Kong ID. Härligt med lite egentid!

På väg till poolen
Dorian, vår lilla sömntuta hade precis vaknat när jag kom tillbaka och hungrig som han också ofta är så åt han en lång brunch med smörgås, yoghurt, korv och rösti. Under tiden gick Sam och Wilbur till poolen där de fick en lekkamrat, Mirian en tjej från Taiwan. Wilbur hade jätte kul med henne!





Dorian läser menyn det första han gör vid poolen.
Wilbur och Mirian som leker.


Efter lunchen tränade Sam medans jag och barnen vilade. I eftermiddags åkte vi till Tai Po Market där de har en stor Saluhall med kött och fisk. Massa hajar (fiskar, krabbor etc) att titta på och Wilbur tyckte det var helt fantastiskt. Glömde tyvärr kameran..



Kommentarer

Populära inlägg