DB, hyrda möbler

Tidigt i morse åkte Sam och Wilbur (de två som är morgonpigga i vår familj) till lägenheten i DB för att ta emot våra hyrda möbler. Jag och Dorian skulle åka så snart han vaknat och när klockan var 9.30 bestämde jag mig för att väcka sömntutan så vi kom ut någongång.

Väl på plats visade det sig att ACn inte fungerade i barnens rum, toaletten var inte fixad och fläkten i köket gjorde oljud. Så vi kunde tyvärr inte flytta in idag heller. Grr!!

Sam har testat sjukvården i DB och de fick gott betyg. Det är bra att skicka Sam att testa allt först, hehe! Inget allvarligt med min käre man, det är en inflamation i foten som smärtar och när han säger att det gör ont, då har han ont!

Wilbur på väg till DB och visar båtarna


DB
Wilbur ger direktiv om var möblerna ska stå.




I väntrummet hos läkaren i DB där Sam får hjälp mot sin onda fot.
Wilbur i mammas& pappas säng.
Så har äntligen jag och Dorian dykt upp i DB och det är dags för lunch.




Vårt hus.
Barnen leker efter lunchen.
Dorian blir akut hungrig igen..
Och glufsar det sista på spagetti bolognesen..


Han har bara ätit sin och Wilburs portion tidigare..


Fin utsikt från vardagsrummet!
Mammiga!!


Middag i DB Plaza och sedan hem till hotellet.


Kommentarer

  1. Den utsikten från sovrummet skulle jag inte tacka nej till att vakna till! WOW!

    Hoppas det sista löser sig snart så ni får flytta in.

    SvaraRadera
  2. vilka häftiga bilder! Vilka kontraster till Sverige.
    Härligt att se att barnen ser ut att vara nyfikna och på hugget.

    Fortsätt mys!!!

    Kram Jenny & Fredrik

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg