Ytterligare en dag i paradiset

Ja, här är fantastiskt bra! Helt obeskrivligt skönt att ha en maid som hjälper till hemma och vi har fått tag på en super bra tjej. Barnen är glada och jag kan äntligen hitta på saker med dem utan att jag är stressad, trött och irriterad över allt som jag ska få gjort hemma. Vi skrattar leker och har kul istället!

 

Idag träffade jag en kille från Nya Zeeland, Andy, som är idrottslärare och hade någon form av orientering runt omkring lekplatsen vi var på. Han hade bott i Borås! Det är ju lustigt att det ska vara så roligt att träffa någon som har bott där jag själv har, men det var kul i alla fall. Han kom tillbaka lite senare och gav mig sitt nummer, om det var något jag behövde hjälp med i HK var det bara att höra av mig. De flesta är så trevliga och hjälpsamma här! Som reserverad svensk, som jag är, gav jag inte ut mitt nummer till en främmande karl..

 

 

Kommentarer

Populära inlägg