Poolen, träning och en skön lördag

Vi har glada barn, vi har trötta barn, vi har barn med mycket vilja och vi har en liten Dodo med feber.

Dagen började med träningspass i omgångar för alla fyra vuxna. Jag och Sam var på gymmet och fick en bra genomkörare i varje muskel. Sams kollega var med oss. Han har tröttnat på sin lite lätt krokiga kropp med putmagen och vill nu komma i form. Lite motvillig var han till att ha med mig på passet då han var rädd att jag skulle lyfta samma vikter som honom. Självklart peppade det mig ännu mer att träna tillsammans med dem, hehe!

Dorian har fått vara hemma idag i lugn och ro medans övriga medlemmar har varit vid klubbpoolen. Sam och Pär har varit hos frisören och jag själv fick akut åka och fixa mina naglar som gått sönder.

Vi avslutade kvällen med middag på Jaspas.

Kommentarer

  1. Pussa Dodo att krya på sig från Momo o Venke

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg