Weekend

Vi har haft en helg bestående av träning, poolen, playroom, god mat och photo casting.

Efter träningen i lördags tog jag och Sam barnen till poolen där vi också åt lunch. Det är inte så många helger kvar nu innan poolen stänger för vintern. Jag tog med Dorian hem när det var dags för tupplur och Sam kom senare med en trött Wilbur.

Jag och Sam åt middag i stan. Vi ville ha afrikansk mat och lyckades springa på bästa stället som erbjöd en mix av marockansk och egyptisk mat, Le Souk i Mid Levels. Mysigt, bra personal och gott, gott, gott! Det var bara att åka raka spåret hem till sängen och jäsa. Efter två dagar i rad med förmycket god mat och en mage stor som morfars sa jag åt Mia att inte servera mig någon mat i veckan. Jag har fått tillräckligt..

Igår var vi på photo casting. Det var ett kinesiskt klädföretag som sökte modeller via PBJ och Wilbur var utvald till castingen. Även Dorian fotades och om några dagar får vi reda på om de får jobbet. 

Barnen fick som belöning välja varsin leksak. 





Kommentarer

Populära inlägg