Mässa och den nakne kocken

Igår tog jag på mig finskjortan, finbyxan, högklackat (som inte var särskilt höga jmf med förr i tiden men fy så obekvämt) och åkte till AsiaWorld Expo där China Sourcing Fairs hölls. Detta ligger precis vid flygplatsen så inte särskilt långt från oss. Jag ville prova mina gamla vingar som inköpare och nyfiken på om jag kunde hitta någon potentiell business i att sourca produkter från Kina till Sverige. Det var utställare/säljare av barnprylar, hemartiklar, julpynt, presenter etc. så saker fanns det att beställa om jag bara haft någon att sälja till. Det tål att kluras på...

Jag kom hem till en Wilbur som var på strålande humör och Dorian som sov. Wilbur lagade mat - läste först i sin låtsas-receptbok, tog vad han behövde, skar potatis, tomater och blandade.
Idag ska vi göra riktiga köttbullar när han kommer hem.

På eftermiddagen var jag och besökte Sense of Touch och gjorde en cacibehandling. Bästa inte kirurgiska eller gift (typ botox) antirynkbehandlingen.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg