Bollebygd, Varberg, Stugan, Krabbfiske, Fågelskådning

Idag fick jag mitt morgonkaffe på fiket i Bollebygd tillsammans med Lena som jag annars träffar varje vecka i Hong Kong. Kul att hinna ses även här i Sverige. Sedan vidare till Varberg och lunch med Linda. 

Nu är jag tillbaka i stugan och gav mig direkt ut på krabbfiske med barnen. Vi fick även på nära håll se ett par stycken herr-svanar som tävlade om uppmärksamheten av en fröken-svan. De är riktigt stora de där fåglarna.

Sam har landat i Hong Kong och är hemma i en tom lägenhet utan fru och barn.. 












Kommentarer

  1. Va mysigt ni verkar ha det! Vad uppskattar du mest när du är hemma i sverige nu? (och ska du med på body balance på söndag?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tid är BB? Och har de drop-in?

      Det jag uppskattar mest (förutom att träffa mina vänner) är att det är ljust nästan hela dygnet och naturen..

      Radera
    2. Attans såg detta först nu! Det är söndagar 17.15, finns drop-in! Jag kör varje söndag (y)

      Radera
  2. Du flänger omkring hör jag. Dock är det inte lördag ännu. 😀

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Och grattis till fangsten...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg