Här bjuds det på allt


Det regnar..


Det slutar att regna


Solen skiner från en blå himmel


Det regnar och solen skiner

Minst sagt omväxlande väder och sommaren känns som en riktig svensk sommar. Jag har inte särskilt ont av det, märkligt nog eftersom jag annars fryser ihjäl så fort det blir 17 grader eller lägre samt regn. Men här är vindarna på något sätt annorlunda, jag upplever det mer som friskt och skönt. Kanske för att jag är van vid västkustvindar för Sam som annars aldrig fryser klarar inte av det här.

Mellan regnskurarna är vi ute och cyklar. Barnen cyklar och jag springer. Idag har vi även hikat till Glommen och ett par lekplaster där. Jag får mig några km löpning varje dag och och är vi inte ute och går eller cyklar så hoppar vi i studsmattan. Sedan somnar barnen på 2 sekunder. Livet är enkelet här på landet!

Kommentarer

Populära inlägg