Äntligen Måndag!

Det blev minst sagt en ganska lam helg för min del. Sam kom hem från Malawi i söndags eftermiddag och det gladde mig och framförallt barnen som fick en något roligare förälder en den de hade fått tagit hand om det senaste dygnet.

Det blev hämt-mat till middag - kycklingburgare, pizza och spagetti med köttfärssås.

Nya vecka och nya friska tag!

Barnen övar så fint på sina julsånger, kinesiska och engelska. På torsdag har de sin Christmas Performance och de är riktigt laddade för det den här gången. Wilbur säger gång på gång att mamma och pappa ska komma till skolan och titta. Självklart ska jag dit och det underlättar enormt för mig nu när båda killarna är i Casa klass och uppträder tillsammans. Sam kommer att vara i Laos, så han missar uppträdandet den här gången. Han var faktiskt med förra året!

Imorgon är det Farewell party för Magnum, det flyttar i slutet av veckan hem till gråa, kalla, Göteborg.. Brr.
Så, nu ska jag hitta lämplig present till honom!

Vi hörs!

Kommentarer

Populära inlägg