Sam hemma och storebror sjuk

Sam är hemkommen från Vietnam och är nu på simskolan med Dorian.

Jag tycker det är fantastiskt lyxigt att få hem honom redan en torsdag samt att han åkte först måndag eftermiddag. Han själv tycker att han för det mesta är på resande fot tisdag-torsdag, jag tycker att han för det mesta är på resande fot måndag-fredag. Lustigt hur vi kan uppleva samma sak så olika.. (skratt)

Storebror fick komma hem tidigare från skolan. De ringde mig när jag var på väg tillbaka från Mui Wo för han hade fått feber och mådde inget vidare. Mia och Dorian fick gå och hämta honom och han ligger nu nerbäddad i soffan. Pluttis!

Dorian berättade det första han gjorde när jag kom innanför dörren att han och Mia hade hämtat Wilbur, för Wilbur var sjuk, han var ledsen i skolan och han sover nu. Och pappa är i Vietnam.

Jag tackade så mycket för rapporten -  det lät på honom som om jag varit borta i veckor.. Sötungen!

Kommentarer

  1. Puss på dig hjärtat.
    Kram från mormor
    Och puss till lillhjärtat som är så duktig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg