Fullt upp

Här har varit fullt hus med nästan hela släkten på plats. Tyvärr var vädret inget vidare igår så vi kunde bara vara ute en kortare stund. Det har istället varit en massa pysslande och jag tycker att vi har haft det riktigt trevligt i vårat lilla kollektiv! Idag har farmor och Sandra åkt hem igen.

På förmiddagen lämnade jag alla en stund för att åka på ansiktsbehandling i Halmstad. Nu är jag ren och fin när jag kommer hem till min man!

Sedan tog jag med barnen och hälsade på Nina, Marc och Milla. Wilbur och Milla lekte såå mycket i somras och jag är jätte glad över att vi hann och träffa hela familjen innan vi åker hem igen. Tack fina för idag!! Jag längtar redan efter er och vi ska återigen ha en lika kul sommar som förra året!

 

Kvällsmys med fina kusinen Sandra!

 

Sommaren 2012

 

Kommentarer

Populära inlägg