Weekend

Lördag:

Det blev en härlig dag på Disney Land för mig, Sam och Wilbur med strålande sol och glada miner. Vi åkte karuseller och strosade runt bland allt folk. Wilbur tjöt av skratt när vi åkte tekopparna! Flera tjejer var framme och flirtade och tog på Wilbur. -Nyp dem i rumpan sa Sam. Och det kommer säkert vara uppskattat när han gör det om några år, tänkte jag.. Grabbar!

Vi avslutade kvällen med en middag på Plazan.

Dorian har varit hemma med Mia hela dagen och hade somnat när vi kom hem.

Söndag:

Vi håller oss i DB idag på vår family day. Killarna är lite kassa i magen som har krävt en hel del blöjbyten/toabesök. Själv har jag lagat pannbiffar till middagen ikväll, mums.

Vi har kommit fram till att jag tar ett av barnen varje morgon för att bättre tillgodose barnens behov. Wilbur behöver uppmuntras i att göra andra saker än att bara vara på lekplatsen och han är jätte duktig när vi är iväg med bara honom. Det kommer förhoppningsvis stärka honom mycket som person. Likaså behöver Dorian få sin egna tid med mig.

Bästa nyheten:

Min bästa vän har äntligen fått sin lilla prinsessa!

Wii! Karusell!
Vatten är spännande! Tills det skvätter på honom och det blir mindre kul...

 

Tekopparna var helt klart Wilburs favorit. Jag har aldrig hört honom skratta så mycket som när det snurrade.

 

 

Wilbur väntar tålmodigt på sin tur. Duktiga Wilbur!

 

 

Häftig parad!

 

 

Vi åkte rymdskepp högt upp i luften!

 

Vissa attraktioner var det lång kö till, då var det bra att det stod placerat en vagn utanför som Wilbur kunde sitta i. Han var nöjd med det!

 

 

Kommentarer

Populära inlägg