Ljuvligt

Efter en varm fuktig morgon sprack det upp till 26 grader och sol. Helt underbart! Jag öppnade upp balkongdörrarna och släppte in den ljumna vinden.

Första dagen på länge utan strumpor och bara i T-shirt ute.

Ett lyckorus gick genom kroppen som sedan hastigt avbröts av tanken om vi måste flytta tillbaka till Sverige. Det kommer inte att gå, jag kan verkligen inte leva i mörker och kyla så många månader!! Det passar många men inte mig.

Blir vi klar ska jag försöka starta upp en business här. Någonting som jag tror få kan tänka sig att jag ska göra, hehe. Min bror är den jag ska ta hjälp av.

Nu fick ni något att klura på.







Kommentarer

  1. Din brors fru är väl också kunnig på området? :-)

    SvaraRadera
  2. Här är underbart med tända ljus och mys i höst o vintermörker.
    Roligt att åka pulka o göra snögubbar
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nej för tusan, flytta inte till Sverige, merparten av familjen vill ju kunna hälsa på er utomlands. 😜 skämt åsido... Vi är nyfikna på vad du vill ha hjälp av bror din med. Lyckas jag posta detta meddelande så blur jag förvånad. /Erica

    SvaraRadera
  4. Ja, min brors fru är också kunnig på området :)

    SvaraRadera
  5. Du lyckades Erica! Är det skolan som gör så stora framsteg för dig :D Och du kan till och med posta med ditt namn. Bra där!

    SvaraRadera
  6. Kul att höra av er och hur ni har har det! Kommentera mera! :)

    SvaraRadera
  7. Spännande Sara!
    Men....ni bor liiite långt bort tycker jag.
    Hur som helst - lycka till och nu till en början önskar jag er en fin helg!

    SvaraRadera
  8. Haha, jag var smart redan innan jag började plugga. Insåg dock att det bara tycks fastna om man går in via gmail. Tro mig, jag har skrivit massor av kommentarer till dig på din blogg men eftersom att det inte funkat och bara blivit skit och pannkaka så har jag vägrat prova igen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg