Picnic på stranden

Igår träffades vi ett gäng mammor och barn på stranden där vi hade picnic och barnen sprang omkring och lekte. Alla tar med sig någonting att äta och sedan delar vi på det vi har. Jag förberedde på morgonen en pastasallad med köttbullar, tomat och kale. Ibland är det bra med barn som väcker en tidigt på morgonen (skratt).

Mia tog sedan barnen till stranden där vi möttes upp efter min yoga. Vi fick ett par riktigt trevliga timmar. Tyvärr var vädret inte som vi planerat, en kall tjock dimma låg över oss och det sprack upp först när vi lämnade.

Wilbur och Mia stannade hela dagen på stranden och jag tog med Dorian hem.

Det bjöds på pannkakor, nudelrätt, pestopasta, bullar med ost och skinka, lax-avokado wrap,
jordgubbar, blåbär, mango, äpple, baban, kakor, jelly.. 

Wilbur & Marlo
 Dorian gillade picnic-bordet och tillbringade mycket tid där.






Wilbur och Marlo fixade och grejade och var så upptagna att de inte hade tid att äta.








Efter middagen träffades jag och Sofia för en välbehövlig fotmassage och tjejsnack.

Kommentarer

  1. Så mysigt ni har det, och god aptit
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Är det bara dina barn som inte har skor???
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Japp, det är bara mina barn som inte har skor och det är bara mina barn som får leka i vattenpölar och som får bli smutsiga.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg