Fullt upp

Här har det varit fullt upp hela dagen. Farmor, mormor och morfar (och Sam har kommit hem!) har varit på besök och hjälp till med barnpassning, trädgårdsarbete och tvättat husvagnen. Vi har också firat Dorian som fyllt 1 år. Det blir roligare när födelsedagar firas vid flera tillfällen!
Flyttfirman som ska packa och skicka våra saker kom hem till oss och tittade på hur mycket som ska tas med alt. magasineras. Eva och Glenn kom och hälsa på oss (eller om de kanske snarare kom för att hämta sina nya prylar som det skickad bud om..) Det är alltid lika trevligt att träffa dem, oavsett anledning.





Farmor bakade en god kladdkaka som de myndiga fick äta, till barnen serverades frukt!

Nu är det läggdags för imorgon väntar en heldag med bara massor av kärlek!!

Kommentarer

  1. Å Sara, så roligt och tack för adressen hit till din blogg. Jag fick den av Monica i ett mail idag. Mysigt att få se småkillarna, Dorian har jag ju aldrig träffat :-( men nästa sommar kanske

    Nu kommer jag att hänga med dig, Samuel och småkillarna <3

    Och, naturligtvis önskar jag er all lycka därborta....med familjen, boendet, jobbet, hemmafrulivet, det nya sociala inte minst...ja allt!!!

    HK, jag måste nog läsa på lite....har just aldrig ägnat HK några större funderingar, men nu måste jag ju veta var fasen ni är.

    KRAM Jigan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg