Massa besök

Idag kom min "lilla syster" Charlotte med sin Hugo på besök. Jag och Charlotte lärde känna varandra för tio årsedan(!) när jag flyttade till Varberg och vi umgicks i stort sett dygnet runt under studietiden. Sedan var Charlotte utomlands i ett par år och numera bosatt Skåneland och vi träffas alldeles för sällan. Hugo är nu sju månader och det var första gången jag såg honom. Det är inte ok att träffas så här sällan!

Sedan kom Johanna, Alicia och Tim på besök och vi hade en fantastisk eftermiddag med massor av barn som sprang, kröp, låg och tittade och ett par av dem sov en stund. Mat och leksaker högt och lågt precis så galet härligt som det ska vara! Vi hann precis få undan alla leksaker, starta diskmaskinen och dammsuga golvet innan min man kom hem, hihi!

Charlotte & Hugo
Johanna, Alicia & Tim
Hugo & Wilbur
Hugo & Wilbur
Hugo



Wilbur gick och hämtade filten och la sig ute i sin fatboy


Kommentarer

Populära inlägg