Tidigt i morse åkte Sam till Stockolm för att lämna Pepsi till sin nya matte. Det blev genast jätte tomt utan vår lilla katt. Jag undrar hur många gånger jag kommer att vakna om nätterna och tro att Pepsi har skrapat på dörren och vill komma in..

Jag körde barnen till mormor och morfar och åkte sedan hem för att rensa garderoben, badrumsskåpen och för att catcha up avsnitten av Svenska Hollywood fruar som jag missat då jag har noll, zero, ingen tid på kvällar (eller dagar) att titta på TV. SHF och Nyhetsmorgon är de två program som jag följer på TV. Det är viktigt att hänga med på vad som händer i Sverige och världen!

På tal om utrensning av garderoben så är det lite lustigt att efter två graviditeter och allt vad det innebär med kroppen så har vissa av mina gamla kläder blivit för små, vilket känns ganska normalt efter att kroppen har töjts ut en hel del. Sedan har jag klänningar som blivit för korta, det är konstigt. Har jag växt på längden? Byxor som var för tighta innan passar nu, hade jag inte blivit större?? Så vad har hänt med kroppen egentligen och hur fasen ser jag ut nu?



Kommentarer

  1. Jag rensade min garderob for nagra manader sedan. Slangde allt som va for litet sa jag slipper fa daligt samvete nar jag ser allt som inte passar. Sen gick jag raskt ner 20 kilo ... och nu passar inget - allt ar for stort!

    Konstigt att dina klader blivit korta!! Vaxte dina fotter? Det gjorde mina. Alla fina skor far skankas till styvdottern :)

    Tank - nu aker ni snart!!!

    SvaraRadera
  2. Nej, skorna passar inte heller och det beror säkert på att tidigare gick jag bara i högklackat och nu de senaste åren har jag gått i platta skor så fötterna har kunnat smeta ut sig längs hela golvet, precis som barbamama...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg