Mamma är bra!

Hemma igen med båda mina prinsar och jag fick med mig en hel hög med ren tvätt och strukna kläder från mamma. Det var länge sedan jag bar kläder som var strukna. Mamma är himla bra!



Vi har haft en bra vecka med mycket tid hos mormor & morfar i stugan. Barnen har åkt pinnvagn, spelat golf och ätit massor av björnbär. Wilbur har serverat mormor kaffe med grädde (vatten) med sin lilla servis vid sitt lilla bord med små stolar. Måltiderna har ätits ute, även sista kvällen när det var alldeles för kallt tog Wilbur med sig morfar och satte sig ute.




Mormor och morfar har firat Dorians 1 års dag!







Wilbur öppnar paketen, Dorian tycker att det är kul att dra saker efter sig och uppskattade de nya leksakerna han fick (paketen). Självklart fick Wilbur också paket, boken Bilar och traktorer av favorit författaren Richard Scarry.

Wilbur har lagt av att sova middag. Helt tvärt har det vänt från att själv gått till sängen vid lunchtid till att absolut inte sova. Det har resulterat i en trött kille på eftermiddagarna/kvällarna med humör därefter. Vid ett par tillfällen har han somnat i vagnen när vi varit på promenad. Ikväll var han troligtvis övertrött och gick inte att lägga vid vanlig sovtid så han satt uppe med mig vid köksbordet, han och jag med våra Ipads.
Sedan kröp vi båda ner i Wilburs säng och sov gott. Lite mammigt och lite Wilburigt...


Sam har kikat på lägenheter åt oss i Hong Kong. Jag får klaustrofobi bara jag tänker tanken att bo i en lägenhet så idag skriver jag inget mer om detta.

Grattis min fina man och son på er namnsdag!



Kommentarer

Populära inlägg