Äntligen Amanda och D har lärt sig att cykla

Så äntligen har kusin Amanda anlänt till stugan. Efter att pojkarna har frågat efter henne varje dag sedan vi kom, var de nu som barn på julafton när hon igår skulle komma. Spända och förväntningsfulla!

Jag var i Varberg och lunchade med Linda. Jag träffade även min kusin Niklas och Josefin och fick en grundlig guidning genom deras hus. Än så länge består huset av tillplattat grus där grunden snart ska gjutas.. Jag ser fram mot nästa sommar och en ny guidning genom huset, det kommer att bli ett fin fint hus!

Min kusin har världens bästa jobb, skodistributör! Så nu har jag ett par fina leopardskor i min samling.. Tack Niklas!

Dorian har lärt sig att cykla. Jätteglad cyklade han varv efter varv igår. Helt underbart kul att se. Jag filmade och varenda gång han cyklade förbi mig tittade han upp med ett jätteleende och sa smile!




Kommentarer

Populära inlägg