Födelsdagsfirande, fotboll och skön eftermiddag hos A

Igår firade jag Marlene som fyllde år i veckan som gick. Jag bjöd henne på lunch på Auberge, hotellet i Discovery Bay. Gott och oj vad mätta vi blev!

Direkt hem för att hämta Dojjan och ta honom på fotbollsträningen. Han var på underbart humör, sådär knasig som bara han kan vara (skratt).

Mia hämtade Wilbur på skolan och de gick tillsammans med Angelica till hennes hus för vår traditionella relaxade fredagseftermiddag. Jag och Dorian mötte upp så snart vi var klara på fotbollen och när vi kom gick Mia hem och förberedde middagen. Det är helt fantastiskt vilken underbar känsla det är när barnen inte bråkar och trots trötta går snällt och håller mig i varsin hand när vi går hem. Det där har jag inte varit bortskämd med dessa fyra år jag varit mamma..

Tårtor i massor till födelsedagsbarnet!

Knas!


Hong Kong och alla deras förbudsskyltar... 

Fotbollskillen Dorian..

..som är som vanligt knas.

Kommentarer

Populära inlägg