Varmt ute och febervarma kroppar

Nu rusar dagarna och jag har massor att fixa med innan vi åker till Sverige. Idag åker jag till Stanley, har fått speciabeställning från två flickor och då är det bara att kuska även till andra sidan Hong Kong där jag hoppas hitta dessa "stjärnor".

I måndags hade vi public holiday, vi firade Dragon Boat Festival. Till och med Sam var hemma, hans planerade resa till Ryssland blev på grund av oroligheterna där inställd och ingen annan resa bokades. Lyx för oss! Dagen blev dock väldigt lugn, jag och Dorian hade feber och Wilbur var mer än nöjd att bara vara hemma. Sam som inte är van vid att vara hemma blev galet rastlös, så vi klockan 17 skickade jag ut honom att springa och det tar även på den starkaste att springa i 40 graders värme..

Vi har haft en skön långhelg, långa dagar vid poolen och jag börjar känna mig nöjd med värmen och en 36 graders pool som inte svalkar. Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma till Sverige och svalka sig lite. Jag vet ju att jag sedan har hela hösten med varmt och skönt att gotta mig i.






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg