Hej Sverige

Resan gick väldigt bra och det är så skönt att inte längre resa med små barn. Vi delade upp oss i Helsingfors där Sam åkte till Arlanda, Torö för att gå på begravning av sin mormor. Jag och barnen åkte till Landvetter, Bollebygd.

Mormor och morfar hämtade oss och vi åkte till Bollebygd där vi stannade en natt. Jag hälsade på Lina, min barndomsvän som har öppnat butik Corner no 18 (länk HÄR) i Bollebygd samt Emelie på Trendmakeriet (länk HÄR). Fick med mig några skatter hem.. Fantastiskt att den bästa shoppingen i världen finns i Bollebygd! De har även webshop så alla kan handla.

Sam hyrde bil och åkte till Sorunda där han hälsade på halva släkten och sedan till Torö och andra halvan av släkten.

Begravningen hölls dagen efter, den 18 juni i Torö kyrka.

Torö Kyrka
(skarn)
Andreas, Pär, Samuel, Dennis

Vi på västkusten åkte till Stugan och äntligen fick barnen prova sina nya cyklar som mormor och morfar köpt samt hoppa, hoppa, hoppa på studsmattan. 
Samuel kom på midsommarafton med tåget till oss och vi har nu en lugn midsommar helg tillsammans med min bror och hans familj. 


Grillar och det doftar ljuvligt.

Barnen dirigerar Sam som grillar..



Barnvakter.
En som sover och en som läser...

Barnen leker med Amanda och vi ser knappt av dem. Bästa barnvakten ever!



SOMMAR!




Kommentarer

Populära inlägg