Vi lämnar men kommer tillbaka

Idag har jag gjort sista torsdags-yogan med Arlyn för den här gången. Idag har Dorian gjort sin sista omgång på simskolan för den här gången. Jag planerar all vår mat utifrån vad vi har i frys och kyl så dessa töms innan vi åker. Fast klantiga jag har köpt så mycket mjölk så den räcker i fyra veckor..

Jag ser på FB att ett par av Samuels kollegor som flyttade till Asien samtidigt som oss nu packar i hop sina hem, har flyttkartonger snyggt uppradade, möbler väl inplastade och redo att skeppas till Europa. Jag minns det väl när vårt hem skickades hit, längesedan men ändå inte. Nu har alltså dessa tre år gått och vi kunde har varit som dem som packar ihop allt och bockat av Hong Kong äventyret här.

Men nu börjar äventyret om för oss!

Fast först 10 veckors semester i Sverige.

Kommentarer

Populära inlägg