Barn hemma från skolan

Wilbur kom inatt och var ledsen för att han hade ont i örat. Han fick smärtlindring och somnade om och jag har haft honom hemma idag för observation. Det blev inget mer av det och han är pigg och glad. Dorian fick vara hemma han också. Det hade han inget emot.

Mia var ledig under förmiddagen så det var enklare att ha båda hemma under förmiddagen än att ta med båda barnen till skolan, ta hem Wilbur som är Dorians största trygghet, för att sedan ett par timmar hämta Dorian igen.

Barnen målade istället tavlor till sitt playroom, byggde en koja och sedan gick vi till poolen. Dorian ville så gärna dit och Wilbur lovade att inte doppa huvudet. Min tanke var Chianti poolen, det är numera lite för kallt för mig att bada så jag tyckte det var lagom att gå dit 1 h. Men, badklädda och med massor av flytleksaker kommer vi fram till poolen och möts av en lapp att den är stängd tills nästa sommar. Gah.






Det var bara att traska vidare till Siena Club. Fast det blev egentligen bättre för där behöver jag inte vara i poolen med barnen. De plaskade, lekte och hade superkul.

Mia kom och avlöste mig när de badat klart. Jag gick och handlade leksaker till våra Box Of Hope donationer.








Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg