Dorian och skolan

Mitt uppe i första veckan med fem hela dagar för Dorian och det går galant!

Han hade ett rejält break down i måndags, riktigt ledsen och ville absolut inte gå långa dagar i skolan. Måndagar är detsamma som tidigare men han tog ut sorgen redan då. När jag hämtade honom var han på gott humör och igår vid drop off på strålande humör. Inte en tår och han gick själv in i klassrummet med ett stort leende medan vi sa hejdå, hejdå, hejdå, hejdå och vinkade till varandra. Lika glad var han när jag hämtade honom, en lång stilig kille kom ut från skolan med ett leende på läpparna. Jag hade lovat killarna middag på klubben för att fira att Dorian blivit så stor och självständig. På vägen dit sa Dorian att han gillar att stanna långa dagar och att han gillar att äta lunch varje dag i skolan! En sådan lättnad för mig.

Idag gick det lika fantastiskt bra att lämna! Hejdå, hejdå, hejdå, hejdå..

En stor eloge till Wilbur som har varit bästa dragplåstret och under hela tiden stöttat, hjälpt och motiverat Dorian.

Kommentarer

  1. Så härligt 💝 och så fantastiskt att ni har haft möjlighet att göra det i hans takt!

    SvaraRadera
  2. Våra älskade fina HJÄRTAN, kram
    mormor morfar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg