Yoga, Chili och Banan med grädde

Fick med mig Sam igår kväll på Bikram yoga. Han gillade det och för egen del var det helt ok att träna mellan klockan 20-21.30, äta middag, duscha och sova. När det gäller högintensiv träning eller träning i kall lokal med lysrörsbelysning så föredrar jag att göra det på morgonen. Har säkert att göra med min misofonia diagnos.. hehe.

Idag har jag träna yoga för Janet och sedan blev knoppen trött och jag var tvungen att lägga mig för att lura tuppen innan det var dags att hämta barnen på skolan.

Här är det vinter igen. Kallt som attans. Temperaturen sjönk med 10 grader på några timmar och vad jag har förstått på mina vänner här världen så var det gemensamt väderomslag för många av oss.

Ikväll har Sam en dejt med sina bästa-chili-kompis Paul. Han är mycket bättre än jag på att äta starkare än starkast oätliga maträtter och det passar min man. Nu för tiden när Sam inte längre är i Laos eller Thailand var och varannan vecka så lider hans kropp brist på stark mat. Jag och barnen äter banan och grädde istället. Ekologiska sådana som fått växa sig klara på träden och otroligt goda. Egen import av Mia!



Kommentarer

  1. Här var det 14,6 minus när jag gick till jobbet.
    KRAAAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg