In i dimman och fullt ös

Hong Kong fortsätter bjuder på sin gråa, dimmiga och svala sida. Barnen är i skolan och jag har efter drop off tagit mig en liten promenad till Lookout point och ner igen innan veckans mat inhandlades. 


Den äldre generationen var inte uppe ur sina sängar innan jag lämnade och nu har de på egen hand tagit sig iväg till södra plazan. 

Jag boostar igång veckan med broccoli, tomat, kyckling, fetaost till lunch . Ett glas vatten, ett glas ingefäravatten, kokosvatten med acai, gröna gräs och spirulina.

Ikväll gör vi ett nytt försök på fotbollen. Dorian har inte velat spela de senaste gångerna. Varför vet jag inte. Om det är på grund av tränaren, träningen, lagkamraterna eller honom själv vet jag inte. 

Cheers!

Kommentarer

  1. Ser ut att vara en jobbig trappa att gå i!
    KRAAAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg