Söndag = Vilodag

Jag sov i söndags. Samuel fick sovmorgon och när han kom upp frågade han om jag ville att han tog barnen och jag fick vara hemma. Jag sa ja..

Jag gav upp och erkände att jag var för trött för att klara av mig själv och min omgivning. Fem minuter efter att de lämnat huset sov jag och jag sov och sov och sov. I nästan tre timmar sov jag och sedan förflyttade jag mig från sängen till soffan och tittade TV.

Från att jag har varit expert på barnen (eller tolererat dem mest) har nu vinden vänt till att Sam är den som hanterar dem bäst. Även ömsesidig från barnen sida, pappa är bättre än mamma. Fast jag är fortfarande den som gäller när det kommer till läggningen..

Killarna hade en toppenbra dag tillsammans och jag hade det utomordentligt bra hemma.





Kommentarer

Populära inlägg