Framme

Vi kom fram till Sverige och hela resan gick bra. Wilbur sov 8 av 10 timmar och Dorian sov 4 av 10 timmar av den långa sträckan, vi tappade bort barnens blå ryggsäck i Helsinki, en trevlig och hjälpsam vakt hittade den åt oss, vi flög vidare till Göteborg, tappade bort den blå ryggsäcken och fick tillbaka den igen. I Göteborg möttes vi upp av mormor & morfar och morbror Marcus.

Vi åkte vidare till Falkenberg och Dorian tog en lur i bilen. Vi stannade i varberg och köpte pizza på en pizzeria som ligger i samma hus där min kära vän Karin bor. Så jag messade henne och sa att jag stod nedför hennes balkong. Ut kommer då spider-man.. Eh, vad är nu det här tänkte jag som kände mig smått förvirrad efter en lång resa, nästintill ingen sömn, fel tidzon och allmänt snurrig. Men ganska snart kom jag på att det är ju klart det är ju Karin så inga konstigheter med att hon kommer ut en söndag morgon i ansiktsmålning..  Härligt kul!



Jag ska träffa henne på onsdag igen, ska bli spännande att se vad jag möter då.

Vi njuter av studsmatta, cyklar och alla andra leksaker. Barnen är ute och leker och sköter sig mest själva. Det är allt bra med sommarlov!

Mormor fick börja dagen tidigt då Dorian tyckte att klockan 4 var det dags för uppstigningen.. 




Kommentarer

Populära inlägg