Mitt första fotouppdrag

Igår fotograferade jag för Acroyoga.

ChauKei har vunnit världens största yogatävling samt fått både silver och brons medaljer. Hon är den första champion som vunnit alla tre medaljer samt den första mamman som blivit World Yoga Champion. Hon är grundare och ägare till den yoga studio som öppnade upp i Discovery Bay för några månader sedan där både jag och Sam tränar.

Hon hade en yogapolare som var på genomresa i Hong Kong och ville att jag skulle fotografera dem. Vem han är vet jag inte. Han är från Frankrike men bor bland stjärnorna..

Ni hittar acroyoga på instagram.







Inte det lättaste uppdraget för en hobbyfotograf som jag, solnedgång och en strålkastare i ryggen från huset bakom .. 
Fast jag är nöjd. Och eftersom bloggen är så dålig med bilder så syns inte skavankerna här 😜

Kommentarer

Populära inlägg