Bruket - Josefin - Terese

Våren fortsätter att leverera värme både här och på östkusten. Vi på västkusten hade en liten kyldipp idag på förmiddagen, det gjorde oss inget för vi hade en playdate med Linda och Vera på Bruket, ett gigantiskt lekpalats med allt möjligt roligt. Det bästa av allt var att vi var nästintill ensamma hela tiden. Här serverades även lunch och jag kan inte annat säga att det här var ett kanon ställe. Jag är inte längre oroad för sommaren om det blir kasst väder - då blir det Bruket!

Jag passade även på att träffa min gamla skolkompis Josefin som äger och driver Lilly of Sweden. Fantastiskt kul att se hur hennes business har utvecklats. Jag fick med mig ett skärp hem, ett skärp som jag faktiskt bloggade om bland de första inläggen jag gjorde. Nu, ett och ett halvt år senare blev det mitt (skratt).

Jag lämnade en glad Dojs hos mormor och morfar och åkte vidare till Falkenberg för shopping. Alltid när jag är hemma går jag till bästa barnklädesbutiken Babbel och kommer nöjt ut med en välfylld påse. 

Jag har lite beställningar från Hong Kong, och det är nu också fixat!

Ikväll har jag hälsat på min kära vän Terese. Hon är bra! 




Kommentarer

Populära inlägg