Tillbaka till vardagen och första PW

Så började allvaret igen - barnen till skolan, Sam till jobbet och jag ska planera alla dessa måltider, aktiviteter för barnen och annan meningsfull sysselsättning.

Sam var glad över att gå till jobbet, Wilbur var glad över att gå till skolan, Dorian ville inte gå till skolan och jag vill inte planera mat.  

Efter ytterligare en stökig natt hade vi två mycket trötta barn under eftermiddagen och kvällen. Wilbur somnade utan att ha ätit vare sig middag eller kvällsmat, så det resulterade i att han vaknade klockan 23 och var hungrig. Först fick han välling, det räckte inte så det vara bara att igen knata ner och göra en macka också. Igen hade jag två små gossar sovandes på var sin sida om mig hela natten, den stora grabben tog sina öronproppar, gick in i Wilburs rum, stängde dörren och sov.

Igår startade jag min träning - äntligen!! Inget hårt, ingen större belastning för magen och mer eller mindre inget ansträngande (härlig träning, va? hahaha). Träningen idag bestod av 1h PW. Eftersom det var ganska varmt ute och solen sken så blev jag riktigt varm, så det kändes faktiskt som om att jag varit ute och sprungit. Fantastiskt skönt att sätta igång kroppen igen.




Kommentarer

Populära inlägg