Tarmsköljning och nu är det helg

Snart helg igen och ikväll kommer min käre man hem från BKK efter en vecka i skolbänken och läxläsning.

Vi har idag fått se lite av solen och den är efterlängtad. Jag har sett på instagram att ni har underbart vårväder i Sverige och jag hoppas så på att de håller i sig tills vi är hemma. Svensk vår är något jag verkligen ser fram mot. 

Wilbur har den här veckan haft heldagar alla dagar i skolan. Det har gått utan problem och som jag sagt tidigare tror jag det är mindre förvirrat för honom om han vet att han alltid äter i skolan när han är där. 

Igår åkte jag på en ofrivillig tarmsköljning. Jag kände mig ganska matt och trött under förmiddagen och jag la mig till och med och sov middag en stund med Dorian. Kände inte för att äta men tog en macka när Dorian fick sin mellis. Sedan högg det till i magen och jag fick rusa till toaletten... 

Idag är jag helt ok så det var bara någon skit som skulle ut. Magen som annars är väldigt platt var ännu plattare idag (skratt).

Tyvärr fick jag på grund av detta avboka Dorians tandläkare tid igår. Han var lite besviken men väldigt förstående att vi inte kunde gå. Han hade sett fram mot besöket, Wilbur fick förra veckan dinosaurietänder hos denna fantastiska tandläkare och Dorian hade bestämt sig för att få Ice Age tänder..

Önskar Er en härlig helg!
Imorgon firar vi Ching Ming festival och det är public holiday.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg