Första träningspasset, första riktiga skoldagen, Sam till Laos och Zzzz

Idag var första vanliga dagen i skolan. Wilbur gick heldag och Dorian går fortfarande halvdagar. Det var en mycket glad Dorian som jag och Sam hämtade upp. Han sa att det hade varit roligt i skolan. Även fröken bekräftade att det hade gått bra.

Sam åkte till Laos i dag på eftermiddagen så vi gick tillsammans till gymmet efter att vi lämnat barnen på skolan. Fy fasen vad det var jobbigt. Första gången efter ett uppehåll är inget annat än pina, jet lag på det och dålig luft underlättar inte heller.  Men nu är den gången gjord och det är bara att köra vidare.

Jag hämtade sedan en trött Wilbur på skolan. Glad till en början, skolan hade varit bra och den nya lärarinnan var snäll. Sedan brast tröttheten, vilket jag var helt beredd på. Igår somnade han klockan 18 och vaknade sedan kl 21.30 pigg och glad efter sin tupplur. Pigg och glad till klockan 02.00.  Då fick Sam ta över, jag var för trött av min jet lag och några nätter med dålig sömn att jag inte orkade längre.

Eftermiddagen kvällen gick sedan bra och jag fick barnen i säng i tid. Nu vill jag inget annat än soooova gott och länge inatt!




Fyllt på med nya blommor och plantor.
Alltid kul att piffa hemma efter en lång tid borta.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg