Fortfarande febrig Dorian - Sam till Myanmar

Så rullar veckorna på igen. För egen del tycker jag att det är skönt att fortfarande ha sommar. Mörker höst, vinter och kyla göra mig deprimerad. Det blir mörkt här mellan klockan 18-19, så tända ljus och göra det mysigt om kvällarna går ändå.

Idag åkte Sam till Myanmar och är där tills på fredag. En tolvtimmars resa från dörr till dörr med mellanlandning i KL.

Dorian fick återigen feber i natt så det blev ingen skola för honom. Han ville så gärna dit men hade stor förståelse för att det inte gick nu när han var sjuk. -I morgon mamma, kan jag gå till skolan. Om jag inte är sjuk och måste ta medicin, då måste jag vara hemma.
Han har blivit så förståndig den lille grabben. Riktigt kul att vara med honom. Det där raseriutbrotten är som bortblåsta och vi har skrattat och lulla runt här hemma med bara gott humör, ibland tillsammans och ibland på var sitt håll. Fantastiskt mysigt har det varit!

Mia har fortfarande ledigt så Dorian fick följa med och lämna Wilbur på skolan. Han satt så snällt och väntade i vagnen medans jag gick in med Wilbur till skolan.

I eftermiddags blossade febern upp igen och vi får väl se vad som händer i natt. Hans hosta är i stort sett borta så det går åt rätt håll. Ingen skola i morgon i alla fall.







Kommentarer

Populära inlägg