Freedag

Det var en väldigt ledsen Dorian som jag lämnade på skolan i morse. Det började redan hemma långt innan vi skulle gå. Några timmar senare hämtade jag en strålande glad Dorian. Det hade varit jättekul skolan, han skrattade så när han berättade vad de gjort för kul grejer att jag inte hörde vad han sa. Han hade med fina saker som han gjort till mig och berättade glatt vad allting var. Han sa att han inte ska gråta nästa gång i skolan för de är jätteroligt där.
Han ville ha pizza till lunch och klart fick han det. Han tjattrade och skrattade och dansade till musiken och var på ett strålande humör. Min fine prins!

Mamma glad!

Ikväll kommer även min man hem och vad han tror nu ska han inte resa nästa vecka! De ni, tänk er att ha en man som kommer hem efter jobbet varje dag i en hel vecka. Inte illa!

Trevlig Helg Vänner!

Kommentarer

Populära inlägg