Sam till Nepal, jag till Borås

Igår åkte Sam till Nepal. Jag åkte till Borås. Tänk vad vi får se världen!

Jag besökte världens bästa frisör som jobbar på den hippaste salongen. Galet cool inredning! Ni som har vägarna förbi Borås kan jag varmt rekommendera detta ställe och Lina på Barbershop

Det blev klippning och lunch med Lina. Därefter mötte jag upp mina barndomskompisar Kristina och Johanna. Härliga samtal om allt från himmel till jord som farliga slukhål och asteroider och hur man skyddar sig för dessa..

Det var galet oväder runt omkring Borås, tromber, ösregn och åskoväder. Även här i stugan var det oväder. Dock helt ok i Borås och jag slapp ovädret till och från Borås.


Kommentarer

  1. Det är ju inte riktigt onsdag ännu Sara. Eller ligger du ett steg före i cybervärlden. :-)
    /Erica

    SvaraRadera
  2. Ibland rusar dagarna snabbare än vad man hänger med..

    Bloggen är inställd på HK tid och emellanåt missar jag att justera detta. Tack för att du påpekade!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg