Middagsdate

Igår var jag på middag med Josefin och hennes pappa Rutger. Josefin är en duktig designer och ägare av Lilly of Sweden (klicka HÄR). Vi läste vid samma högskola och umgicks mycket under skoltiden.

De är i Hong Kong och Kina under några hektiska jobbdagar och jag är jätteglad att de tog sig tid att träffa mig. Vi hade en mycket trevlig kväll där vi hann gå igenom studenttiden (jösses..), tiden där i mellan och idag. Efter skoltiden så har vi fortsatt träffats vid speciella tillfällen, av naturliga själ har det inte blivit så mycket som vi kanske har velat. Jag flyttade från stan, jobb, barn..  Härligt att vi nu hittat en plats på jorden som återigen för oss samman!

Jag åkte hem med färjan som lämnade stan klockan 23. Så sent har jag nog aldrig varit ute här och det har jag naturligtvis fått betala för idag. Känt mig som en zombie hela dagen...

Vilket skillnad mot studenttiden då vi gick ut tidigast klockan 23... Tiderna förändras, haha!

Tack Josefin och Rutger för en trevlig och mycket god middag! Jag bjuder igen på Johns Place i sommar!

Kommentarer

Populära inlägg