Ny vecka - Sam till Laos -

Sam åkte tidigt imorse till Laos och kommer hem onsdag kväll. Farmor och Göte praoar (pryar, är praos.. ja, vad det nu heter) hos mig. Vi lämnade barnen på skolan och gick sedan till Uncle Russ Coffee och drack varsin kaffe. Jag gick sedan vidare till gymet och sprang några kilometrar och paret fick lite egentid. Vi möttes upp hemma och gick sedan för att lämna mat till Wilbur och hämta Dorian. Vi fick en mysig lunch på vid picnicborden på plazan och gick sedan hem för att ladda batterierna inför Dorians fotbollsträning. Wilbur ville följa med så när han slutade hämtade vi honom på skolan. Det första han frågade efter var kanelbullar. Jag hade lovat honom detta när vi gick till skolan och den här killen har stenkoll, glömmer inget. Det blev en snabb fika vid picnicborden, ett antal varv av spring där killarna lekte med varandra och andra klasskompisar.

Sedan fick Dorian visa sina talanger på fotbollsträningen. Därefter vidare hem i form av löpning och middag.
Klockan 19 kom en rödögd Dorian till mig: -Mamma, jag vill sooova.. 1 minut senare sov han.

En helt vanlig dag i fullt ös!


Kommentarer

  1. Hej! Jag läste om din bukoperation som du har gjort och är lite nyfiken. får man fråga vad du fick betala?
    Jag har, efter två graviditeter, en rejäl magmuskeldelning där jag får ner 4 fingrar i bredd. De har även konstaterat på kirurgimottagningen att jag har bråck. Men självklart vill de inte hjälpa mig. Jag ser höggravid ut...får frågan minst en gång i veckan. Är så trött på detta och MÅSTE få hjälp !!!!!!
    Dela gärna med dig av dina erfarenheter, tack!
    Med vänlig hälsning Anna
    anna_petre@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg