En tisdag

Härligt med ljuset och värmen. Barnen har varit halva dagen i skolan. Som vanligt för Dorian men även Wilbur fick komma hem tidigt för han har inte sovit tillräckligt sedan vi kom hem från semestern och han hostar och snörvlar en del.

Mia hade förberett Dorians lunchväska med mat och frukt så de två stack direkt efter skolan på playdate. Dorian blir alltid lika glad över att få sin lunchväska, då behövs inte jag längre. Han vinkar glatt, tar Mia i handen och går iväg. Annars har vi som oftast svårt med separationer mellan pojkarna och mig..

Jag fick ett efterlängtat yoga pass i morse. Hade mina grymt snygga nya yoga pants på mig! Gjorde allt mycket lättare, hehe.

Ikväll äter jag och Sam middag på en uteservering på plazan. Det gäller ju att ta vara på sommaren..

Cheers!

Kommentarer

  1. Ska också skaffa snygga pant om det hjälper.
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg