Weekend utan Sam

Vilken myshelg jag har fått med mina två pojkar. I fredags dukade Wilbur fram middagen vid soffbordet han ställde till och med fram musiken. Pratade väldigt artigt, hjälpte till att skicka maten mellan oss tre, höll sin lilla hand på mig.

Efter en stund så tittar han på mig och säger -"Mamma, vi behöver inte pappa längre". Sötnöten tar rollen som mannen i huset när Sam är borta.

Dorian, som vi alla vet också är 5 år, kopierar att som Wilbur gör. Så det är två gentlemän här hemma som tar hand om mig.

Jo, det blir barn emellanåt också och låter därefter...

Igår tillbringade vi dagen på Cheung Sha beach tillsammans med Angelica och hennes barn. Mia var med oss också.

Idag blir det mest sannolikt första doppet i poolen för i år.

Jag hann med ett pass på gymmet i går innan vi åkte till stranden. Har inte varit där på två månader
och det känns idag kan jag lova. Kommer stappla fram som en stelbent gammal gubbe..



Snyggt matchande byxor, handskar och naglar
på gymet kl 7.30 lördag morgon.. Hehe!

Buffa,  nydoppad i sanden och redo för lunch.


En del av en gigantisk manet (eller vad det nu är).
Låg ytterligare en stor geléklump vid sidan om denna.
Dojjan och Strumpan på upptäcktsfärd 




Surfkillar

Wilbur och Tor
Inte alls trött.. Skulle inte alls sova.. Sover absolut inte..

Kommentarer

Populära inlägg