Ikea och nyklippt Wilbur

Idag blev det en snabb sväng till Ikea för att fylla på med fler dricksglas och sugrör. Jag var ute i så god tid att jag hann med en kaffe innan de öppnade. Kaffet kostade mer än vad Ikeabesöket gjorde. Känns lite fel i prissättningen?! Hur kan 12 stycken glas och en påse sugrör kosta mindre än en kopp svart kaffe?!

Det blev även en påse med mat hem. Hittade för första gången i Hong Kong frysta räkor med skal. Har längtat galet mycket efter detta och det fick bli dessa till middag ikväll på en ciabatta med ägg och majonäs. Gjorde dock en felberäkning i hur mycket som skulle gå åt. Wilbur glufsade alla räkor, Dorian brödet och jag fick ägg och majonäs...

Dorian var efter skolan på playdate hos Rex tillsammans med Mia. Jag hämtade Wilbur och han har bett de senaste dagarna om att få bli klippt. Själv tycker jag inte att det har varit särskilt långt men såg hos frisören att det var rejält med päls som hon klippte bort. Tjockt och varmt för honom och det gillar han inte. Kan konstatera att han har inte ärvt sitt hårbarr av mig.. Förutom färgen förstås, den kommer han inte undan mig.



Väggkonst i DB North Plaza

Kommentarer

Populära inlägg