Fixas och donas

Det planeras, rensas i trädgården och idag har 400 stycken pinnar slagits ner i marken. Allt hårt drivet av Dorian. Aldrig har min far jobbat på så snabbt. Självklart hjälps alla åt. Ett teamwork där Dorian mäter avstånd mellan pinnarna, Wilbur bankar ner pinnarna och jag sträcker snöret. Mor och far har slitit ut sina knän efter att ha krypit runt hela trädgården. Riktigt trevlig sysselsättning!

Wilbur har satt fart på sin cykelträning. Igår bestämde han sig för att nu kör vi och då är detta bara att hänga på. Jag sprang och höll han i pinnen, Dorian hängde på och efter honom morfar på cykel. Vi visste inte riktigt vart vi skulle men det blev en hel runda i sommarstugeområdet och Dorian sprang med hela vägen - barfota! Jag var imponerad av både Wilbur och Dorian.

Idag cyklade Wilbur till Glommen och tillbaka så det blev min motion för idag. Power Walk har ersatts mot löpning.

Igår träffade jag gamla kompisar och deras små kottar. Ibland rusar dagarna iväg och tiden mellan vi ses blir till år. Lustigt, men det märks inte alls.

Vi njuter av fantastiskt sommarväder. Klarblå himmel och sol.

Igår möttes vi av den här mattan. 


Som leddes oss till världens finaste lilla juice-vagn med mysigaste "uterummet". Här serverades vi godaste juicen och här har de även yoga. Att jag inte hittat till denna oas tidigare!! 


Idag glass hos Cindy på Kustpärlan. 



Kommentarer

Populära inlägg