I Hong Kong

Så, nu är vi här igen! Resan gick bra, barnen sov en 7-8 h på vår 9,5 h resa från Helsingfors till Hong Kong. Jag sov kanske 1x2 h..

Ett barn skrek och skrek och skrek några stolsrader framför oss. Jag led med dem och tänkte tillbaka på de första resorna med Dorian.

Barnen var glada över att komma hem. Wilbur satt med ett stort leende i bussen hela vägen hem från flygplasten. Jag gillar att längta, sa han. Och jag håller med. Det är nog en av de bästa känslorna, att få längta ett tag och sedan få det man längtat efter.

Det första vi gjorde var att gå till poolen. Mia packade undertiden upp resväskorna och det är så skönt att ha sådant gjort.

Sedan till affären... Komma hem till ett tomt kylskåp, trött, snurrig och måste bära hem alla varor = tungt, glömt hälften och inget vidare kul. Inte nog med att jag glömde, kassatanten la inte i viktigaste seaweed som jag köpt och betalt för och som Wilbur verkligen ville ha. Suck!

Mia har fått ledigt resten av kvällen och nu ska jag njuta av lite egentid, bara jag och mina två små pojkar.

Kommentarer

Populära inlägg